Canwin - אפשר לנצח
neck-3739667_960_720

תרגיל מתיחה מצוין לגב עליון

אנחנו אומרים די לשרירים תפוסים בצוואר, בכתפיים ובגב העליון!

וכמו שכבר הספקתם להבין, אנחנו אנשי מעשים. אז קדימה תפסו רצועת אימון אלסטית, חבל או כל דבר יצירתי אחר שיספק את ההתנגדות הדרושה וצאו לדרך חדשה נטולת כאבי שרירים >>

מהלך התרגיל:

  1. אחזו את הרצועה שבחרתם – כל יד בקצה אחר – בגובה האגן. שמרו על גב ישר ורגליים בפישוק ברוחב המותניים.
  2. מתחו את הרצועה הצידה-לרוחב הגוף כמה שתוכלו, אבל גם בלי להגזים יותר מדי. כעת, שמרו על זרועות ישרות והרימו את הרצועה מעלה לגובה החזה, החזיקו שנייה והמשיכו למעלה אל מעל הראש, החזיקו שנייה והמשיכו אל מאחורי הצוואר ככל הניתן.
  3. כשתרגישו שמתחתם מספיק, חזרו בהדרגתיות לנקודת המוצא – דרך החזה עד האגן.
  4. חזרו על אותה מתיחה 8 פעמים.

כל הכבוד! מרגישים את השינוי?

הקפידו לבצע את התרגיל בכל פעם שאתם מרגישים קצת תפוסים 😉

עקבו אחרינו

עקבו אחרינו בפייסבוק או ביו טיוב ותזכו להיות ראשונים לדעת על כל הכתבות והפעיליות החדשות מאת אפשר לנצח