Canwin - אפשר לנצח
תמונה לאתר

תרגיל לשחרור הצוואר

תשתחררו! אין שום סיבה שתסתובבו עם צוואר תפוס.

בין אם אתם מרגישים כאב בעקבות לחצים, ישיבה ממושכת מול מחשב או סמארטפון או כל סיבה אחרת, אתם מוזמנים לנסות את התרגיל הפשוט הבא – בכל מקום ובכל זמן. בהצלחה 💪

מהלך התרגיל:

  1. עמדו זקוף בפישוק גל וידיים משוחררות לצד הגוף.
  2. הניחו את הידיים מאחורי הישבן ואחזו באמצעות יד ימין את שורש כף יד שמאל.
  3. קחו נשימה עמוקה, שאפו את כל האוויר החוצה ויישרו את זרוע שמאל למטה ככל הניתן עם עזרה מיד ימים. כעת, תוך כדי שאתם נמצאים במתיחה, הטו את הראש לכיוון כתף ימין והחזיקו במשך 25 שניות.
  4. לאחר מכן, בצעו את אותה המתיחה בדיוק בצד הנגדי.

איך אתם מרגישים עכשיו? 😊

עקבו אחרינו

עקבו אחרינו בפייסבוק או ביו טיוב ותזכו להיות ראשונים לדעת על כל הכתבות והפעיליות החדשות מאת אפשר לנצח