Canwin - אפשר לנצח
walk-2635038_960_720

פלאנק הפוך

בשעה שלרובנו יצא לנסות את תרגיל הפלאנק (הידוע בשם תרגיל בטן סטטי – תרגיל כוח הכרוך בשהייה במצב סטטי) במהלך אימון כזה או אחר, ולשמוע על יתרונותיו הרבים, קצת נשכח מאחור אחיו התאום – הפלאנק ההפוך. אז רגע לפני שנסביר כיצד לבצע אותו, נעבור במהירות על היתרונות הנפלאים שתרגיל זה עשוי לספק לאמיצים שיבחרו לבצע אותו.

  1. מסייע בהפחתת כאבי גב
  2. משפר את היציבה
  3. מחזק את שרירי הבטן
  4. מחטב את שרירי הישבן

מהלך התרגיל:

  1. שבו על הרצפה עם רגליים ישרות והישענו על הידיים כשהן נמצאות בקו ישר עם הכתפיים.
  2. כעת, הרימו את גופכם בעזרת העקבים והידיים (יש ליישר את הידיים) – עד שהרגליים, האגן ופלג גופכם העליון יצרו קו ישר וכווצו את הבטן ככל הניתן.
  3. החזיקו בתנוחה זו במשך 60-30 שניות, או עד כמה שתצליחו והורידו את גופכם מטה בהדרגתיות בחזרה לישיבת המוצא.
  4. חזרו על תרגיל זה 3 פעמים.

מכירים תרגילי ספורט מועילים נוספים? נשמח שתשתפו אותנו בתגובות בפייסבוק

עקבו אחרינו

עקבו אחרינו בפייסבוק או ביו טיוב ותזכו להיות ראשונים לדעת על כל הכתבות והפעיליות החדשות מאת אפשר לנצח