Canwin - אפשר לנצח
dish-1209170_960_720

מאכלים להפחתת לחץ

כולנו כבר יודעים שלחץ כבד לא הולך יחד עם חיים בריאים – ואי אפשר להתעלם מהעובדה שכולנו חווים תקופות רבות של לחצים 😤

אז רגע לפני שאתם יוצאים לאכול ארוחת צהריים, תשקיעו דקת קריאה על המאכלים שיכולים להפחית לכם את תחושת הלחץ ועל הדרך גם להפוך את המנה שלכם לבריאה וטעימה 👇

  1. פירות – כל פרי שמכיל ויטמין C יוכל לעזור בהפגת הלחץ כמו למשל אוכמניות שעשירות בנוגדי חמצון שיתנו גם בוסט למערכת החיסון.
  2. ירקות – לכו על ירקות ירוקים כמו תרד, ברוקולי וכדומה שיספקו לגופכם ויטמינים מקבוצת B שמצליחים להפחית את רמות החרדה בגוף. וזה עוד לפני שהזכרנו את המגנזיום ששומר על קצב הלב וחיוני להרגעת מערכת ההעצבים והשרירים.
  3. שקדים – הם מלאים בויטמין B, E ואפילו מכילים אבץ ומגנזיום שטובים, כמו שכבר למדנו, להפגת לחצים – רק שימו לב שאתם לא מפריזים בכמויות.
  4. דגים – דגים עשירים בויטמין B12 ו-B6 ובאומגה 3 שמסייעים לגוף לייצר סרוטונין למניעת עצב ודיכאון – מה שבוודאות יפחית את עוצמת הלחץ.

אז איזה מאכל אתם מתכוונים לאכול היום?
בתיאבון, ורק בריאות!  

 

עקבו אחרינו

עקבו אחרינו בפייסבוק או ביו טיוב ותזכו להיות ראשונים לדעת על כל הכתבות והפעיליות החדשות מאת אפשר לנצח