Canwin - אפשר לנצח
שעון קדימה אתר

יוצאים לשמש ומנצחים

אמנם הפסדנו שעת שינה ביום חמישי, אבל היי, הרווחנו שעה שלמה עם אור בחוץ. יותר מזה, מתברר שלשעון הקיץ יש השפעה חיובית על הבריאות שלנו, שבוודאי תשמחו להכיר >>

יותר ויטמין D – את הוויטמין החשוב הזה תאי העור שלנו יכולים לייצר מכולסטרול בזמן חשיפה לאור השמש, אבל חשוב לדעת שלא כל שעה ביום טובה לשהייה בשמש. השתדלו לצאת החוצה ולספוג את האור הטבעי לפחות 10 דקות ביום, בין השעות 14:00-16:00. היתרונות: חיוני לעצמות, לשיניים, לתפקוד השרירים ואף עשוי להקטין את הסיכון ללקות בסרטן הערמונית.

מצב רוח טוב יותר – שהייה בשמש מובילה להפרשה מוגברת של הורמון הסרטונין, האחראי למצב רוח מרומם. אז גם אם אתם במשרד רוב היום, אל תשכחו לצאת לסיבוב קצר כדי שתוכלו לחזור לעבוד עם אנרגיות מחודשות וליהנות מהמשך היום. (בין השעות 16:00-14:00)

שינה ערבה – בימי החורף, כשהשמש שוקעת מוקדם מדי, השעון הביולוגי בגוף עשוי להשתבש ולגרום לנו להיות עייפים מוקדם מהצפוי. לעומת זאת, המעבר לשעון קיץ מספק לנו זמן רב יותר לשהות (באחריות) תחת קרני השמש, מה שמוביל להפרשת הורמון המלטונין ששומר על תקינות השעון הביולוגי. שינה נעימה!

מכירים יתרונות בריאותיים נוספים שמספקת חשיפה אחראית לשמש? שתפו אותנו בתגובות בפייסבוק.

עקבו אחרינו

עקבו אחרינו בפייסבוק או ביו טיוב ותזכו להיות ראשונים לדעת על כל הכתבות והפעיליות החדשות מאת אפשר לנצח